Visa sidor för...

NYHET:

2017-05-04

Ledigt jobb: Marknadskommunikatör

Var med i utvecklingsarbetet när Campus Värnamo tar nästa steg.

Campus Värnamo har som sitt huvudsakliga uppdrag att anordna eftergymnasiala utbildningar. I nära samarbete med näringslivet, den offentliga sektorn och högskolan utvecklar vi kurser och utbildningar som håller hög kvalitet och är skräddarsydda för det regionala arbetslivets behov.

Campus Värnamo är en spännande arbetsplats för oss som gillar utmaningar och vill arbeta i en miljö där nyskapande och kreativitet värderas högt. Vi som arbetar här har olika ansvarsområden, men också ett gemensamt uppdrag att kontinuerligt utveckla verksamheten.

Campus Värnamo söker nu en ny medarbetare:

Marknadskommunikatör

Tjänsten är en tillsvidareanställning med omfattning 100 %.

Som marknadskommunikatör kommer du att arbeta med både strategiska och operativa arbetsuppgifter. Du kommer att ansvara för områden som målgruppsanalys, val av kommunikationskanaler, utvecklingen av marknadsplan och kommunikationsstrategier. Operativt förväntas du bland annat producera marknadsmaterial, skriva texter för webben, arbeta med ambassadörer, SEO, content marketing och sociala medier.

Du har kunskap att producera och kommunicera innehåll som målgruppen tycker är intressant utifrån gruppens behov och som levererar ett värde.

Vi söker en driven, initiativtagande person med problemlösande attityd. Du är bra på att planera, strukturera och samarbeta. Du har förmågan att se helhetsbilden och därefter prioritera dina arbetsuppgifter rätt. Du är en resultatinriktad person som får saker att hända! Till dina grunddrag hör förmåga att analysera och dra slutsatser med en bra blick för det visuella. Du är också duktig på att skriva texter på ett enkelt och professionellt sätt. Att vara flexibel, serviceinriktad och bidra med positiv energi är viktigt. Du arbetar effektivt, strävar efter ständiga förbättringar och når resultat med kvalitet.

För att du snabbt ska kunna bidra i ditt arbete vill vi att du har erfarenhet av att professionellt hantera sociala medier, webbsidor och andra digitala kanaler. Du förväntas ha en relevant högskoleutbildning och viss arbetslivserfarenhet inom relevanta områden. Det är meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med sökmotoroptimering, PR samt vana att hantera publiceringsverktyg som t ex Mynewsdesk.

Tillträde enligt överenskommelse. Övriga upplysningar kring tjänsten får du av Enikö Ohlsson, verksamhetschef, 0370-37 78 77 eller eniko.f.ohlsson@varnamo.se. Tjänsten söker du via Värnamo kommuns hemsidalänk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.

Ansök senast 2017-06-07