Maximera det digitala kundmötet - Teams

25 november 2020 - 02 december 2020 9:00 - 12:00 Online via Teams

Välkommen till Maximera det digitala kundmötet. En utbildning för dig som arbetar med sälj eller kundtjänst. Utbildningen genomförs online via Teams under två träffar den 25 november och 2 december. Fullbokad.

Två händer som gestikulerar till vänster i bild framför en bärbar dator med ett digitalt möte igång. En kvinna i bakgrunden.

Maximera det digitala kundmötet en utbildning där du vässar ditt agerande i digitala sälj- och kundmöten.

Målet med kursen

Utbildningen ger dig kunskap som maximerar ditt kundbesök även digitalt. Detta genom att öka din kunskap, färdighet och ditt digitala agerande som säljare, före, under och efter kundmötet.

Målgrupp

Utbildningen riktar sig till sälj- och kundtjänst personal som använder mötesverktyget Teams. Till vardags jobbar du både inne eller ute, du ser att du kommer att genomföra kundbesök i det digitala landskapet. Personer som ytterligare vill stärka sin roll som säljare på en allt mer utmanande marknad och med nya kanaler.

Datum och plats

Genomförs online via Teams den 25 november klockan 9.00-12.00 och andra december klockan 9.00-12.00. Du kommer ha en hemuppgift mellan utbildningstillfällena.

Information hur du ansluter får du i kallelsen som vi skickar ut några dagar innan.

Anmäl dig till kursen

Anmäl dig senast 18 november. Din anmälan är bindande.

Mer information om kursen

  • Konsten att förbereda det perfekta digitala kundmötet.
  • Checklistan innan mötet till mig och kund.
  • Att bygga relation i en digital miljö.
  • Hur leder man ett digitalt kundmöte?
  • Hur bygger jag upp en bra presentation?
  • Hur får jag kunden att lyssna och titta?
  • Video, en möjlighet, men hur låter jag egentligen?
  • Att förmedla en känsla i en digital kanal
  • Tekniken, hur får jag allt att funka?
  • Vad gör jag när det strular?
  • Hemligheterna för succé, längd på möten, interaktion etc
  • Att göra avslut och förflytta affär i en digital värld.
  • Interaktion, hur får jag kunderna att vara delaktiga.
  • Hemuppgift till tillfälle 2.

Dator, web-kamera och internet. Bäst ljud blir det om du använder headset med mikrofon.

Max tio deltagare för att kursen ska kunna genomföras med hög kvalitet.

Finnvedens Säljkraft AB

Kostnadsfritt

Vi tillämpar No Show-avgift vid utebliven närvaro eller avanmälan senare än 48 timmar innan våra aktivitetens starttid. Denna avgift är 1000 kronor exklusive moms

Har du frågor?

Har du frågor eller funderingar? Hör av dig till Hanna Gran.

Hanna Gran

Hanna Gran
Ekonomi- och utbildningsadministratör

Skriv ut sidan