Studiebesök på Campus Värnamo

Måndag och tisdag fick vi besök från YH Skåne Nordost, ett samarbete mellan lärcentra från olika kommuner.
Det var ett trevligt studiebesök där vi från Campus berättade om vår verksamhet och visade upp våra fina lokaler.
Vi fick också möjlighet att byta erfarenheter med varandra. Värnamo visade upp sin allra bästa sida vädermässigt!
Skriv ut sidan